چگونه زبان انگلیسی را تقویت کنیم؟

  • چگونه

    بسیاری از زبان آموزان از ما این سوال را پرسیده اند و این دغدغه ذهنی برایشان ایجاد شده که چه روشی در یادگیری زبان انگلیسی موثرتر و کاراتر

    • 1399/01/20
    • دیدگاه ها: 14
    • نرم افزار

    بسیاری از زبان آموزان از ما این سوال را پرسیده اند و این دغدغه ذهنی برایشان ایجاد شده که چه روشی در یادگیری زبان انگلیسی موثرتر و کاراتر بوده و افراد میتوانند در کمترین مدت به زبان انگلیسی مسلط بشوند. باید به شما بگویم که یادگیری زبان انگلیسی به هدف شما بستگی دارد. برای مثال اگر هدف شما تنها برقراری ارتباط کلامی با انگلیسی زبانان هست شما نیاز به یادگیری گرامر و مهارت های نگارش و خواندن بصورت حرفه ای را ندارید. برای این هدف روش های آدیو لینگوال به شما پیشنهاد میگردد. در این روش هدف اصلی به صحبت کردن به زبان انگلیسی اختصاص یافته است و بر پایه تکرار طراحی شده است.

    اگر شما به دنبال مترجم شدن هستید می بایست در متد یادگیری زبان انگلیسی خود با محوریت خواندن و تحلیل متون پیش بروید. برای این هدف یادگیری لغات زبان و افزایش دامنه لغت کمک شایانی به شما خواهد نمود. اگر هدف شما شرکت در ازمون های بین المللی مثل ایلتس و تافل میباشد می بایست بطور هدف مند در یک بازه زمانی هر چهار مهارت خود را تقویت کنید. 

    در این مقاله تصمیم دارم بطور جامع به شما بگویم که چطور به صورت پایه ای زبان انگلیسی را شروع کنید. در این روش هدف ماه های اولیه یادگیری شما این است که شما به زبان انگلیسی عادت کنید. شاید در چند ماه اول فوکس یادگیری بر روی عادت شما به اختصاص دادن زمانی از روز برای زبان انگلیسی می باشد.

    اگر شما به تازگی تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی نموده اید به شما پیشنهاد میکنم که با کتاب لغت شروع کنید. کتاب Oxford word skill در سطح Basic یک کتاب بسیار مفیدی است تا شما را آماده صحبت کردن کند.

بیان دیدگاه